Annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk látogatóinknak, ill. a webáruház zavartalan működésének érdekében, honlapunkon "cookie-kat" használunk. Felhívjuk figyelmét, ha megváltoztatja a "cookie" beállításokat, a továbbiakban nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. Az oldal további használatával Ön elfogadja a "cookie"-k használatát.
Menü
+36706388859
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSZF

ÁSZF

Vásárlási feltételek

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) a www.womanic.hu webáruházon keresztül történő megrendelés esetén. Ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény 5.§ (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban Korm. rendelet) rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.

A webáruház üzemeltetetője/eladó:
Csoba Anikó egyéni vállalkozó
Székhely:1125 Budapest, Csipke út 1/B
Adóazonosító:70754256-1-43
Ügyfélszolgálat: H-P 10-17 óráig hívható, fizikai üzlet nincs!
Telefonszám: +36 70 638 8859
e-mail: info.womanic@gmail.com

A jelen ÁSZF a hatálybalépés napján lép hatályba. A hatálybalépés napja a jelen ÁSZF-nek a Honlapon történő közzétételének napja, azaz 2021.03.30. Az ÁSZF rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi  Megrendelőre és Felhasználóra vonatkozik. A Felhasználó a megrendelés elküldése előtt nyilatkozik arról (külön ablak kipipálásával), hogy a mindenkor hatályos ÁSZF és Adatkezelési nyilatkozat rendelkezéseit ismeri, azokat elolvasta, rendelkezéseit megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadta. Megrendelő a megrendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF a szerződés elválaszthatatlan mellékletét képezi. A honlap üzemeltetője fenntartja a jogot az ÁSZF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetén a honlapon, vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁSZF rendelkezései érvényesek szerződéses jogviszony időtartamára és az adott szerződés megszűnését követő időszakra is időbeli korlátozás nélkül.

A honlap üzemeltetője nem vállal felelősséget azért, hogy a weboldalak mindig hozzáférhetőek és elérhetőek, így különösen olyan hibákért, melyek a telefonhálózat, a számítógépes online rendszerek, szerverek vagy szerverszolgáltatók, számítógépes berendezések, szoftverek, e-mail vagy az internet zsúfoltságából, meghibásodásából vagy nem megfelelő működéséből adódnak.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, így csak nevét, számlázási és szállítási címét kell megadnia. 
Webáruházunk kizárólag Magyarország területére vállal szállítást!

A hatályos törvények értelmében a rendelés elküldésével adatainak a rendelés teljesítésének érdekében történő adatkezelésének jogalapja az Ön hozzájárulása és a szerződés teljesítésének érdekében történik. Számlázási adatait a törvényi előírásoknak megfelelően 8 évig őrizzük. Az adatkezelésről bővebben az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontban tájékozódhat.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Postai kézbesítés banki előre utalás esetén (690 Ft)
  • Ingyenes személyes átvétel ügyfél szolgálatunkon (KIZÁRÓLAG előre egyeztetett időpontban!)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor automatikus e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került. Amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • készpénz 

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak Forintban (HUF) értendők, nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. 
Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a vásárlóhoz, a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

Az oldalon történt elektronikus megrendelés feladásával, és az automatikus visszaigazolás megküldésével nem jön létre a szerződés a vásárló illetve Csoba Anikó egyéni vállalkozó között. Az e-mailben küldött visszaigazolással a vállalkozás még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés vállalkozáshoz való megérkezését igazolja.

A felek közötti szerződés minden utánvételes vásárlás esetében a vásárló telefonos visszahívásakor jön létre, amikor a vállalkozás kinyilvánítja, hogy elfogadja a vásárló megrendelését, banki előre utalás esetén pedig a Megrendelő részére küldött, az utaláshoz szükséges adatokat tartalmazó e-mailben fogadja el vállalkozó a megrendelést. 

A vásárló által igénybe vett fizetési mód igénybevételéért nem számítunk fel a fizetési móddal összefüggésben felmerült költséget meghaladó díjat a vásárló számára.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben a rendelés leadását követően módosítani szeretne, vagy hiba javítását szeretné eszközölni, a teljesítés megkezdéséig az info.womanic@gmail.com címre küldött levélben megteheti. Amennyiben a szállítás a Megrendelő téves adatközléséből eredeztethetően meghiúsul, a szállítással kapcsolatos valamennyi költség a Megrendelőt terheli.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes átvétel esetén készpénzzel történő fizetésre.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta által történik. A termék szállítási idejéről banki előre utalás esetén az összeg számlánkra való érkezését követő 48 órán belül e-mailben küldünk értesítést. Személyes átvétel esetén a rendelés során megadott telefonszámon egyeztetünk. 
A banki átutalással teljesített megrendelés esetén, az összeg beérkezését követő munkanapon belül, elsőbbségivel postázzuk a megrendelt termék(ek)et.

Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, ilyen esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet. Erről a szerződéskötéskor vagy azt követően tájékoztatjuk a vásárlót. Amennyiben a termék kiszállítására a visszaigazolásban szereplő határidő követően kerül sor a vásárló jogosult a szerződéstől a szállítási késedelem miatt elállni, a termék átvételét megtagadni.

A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! A számlát a csomagban mellékeljük.

Tájékoztatjuk t. Ügyfeleinket, hogy a kiszállított csomagokat a jelenlegi partnerünk a Magyar Posta Zrt. minden esetben a vásárló által megadott címen jelen lévő személynek adja át a személyazonosság igazolása mellett.

Szállítási díjak:

Szállítási díjaink a szálltási módok függvényében eltérőek:

  • Postai kézbesítés banki előre utalás esetén (690 Ft)
  • Ingyenes személyes átvétel ügyfél szolgálatunkon (KIZÁRÓLAG előre egyeztetett időpontban!)

12.000,- Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!

A szállítástól elállás

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A webáruház a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget Vásárló részére, beleértve a szállítási díjat is. (az elállási jog gyakorlása miatti visszaküldési költség kivételével)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni. 

Tájékoztatjuk, hogy a csomagküldésben rendelt termékeket csak postai úton vagy futárszolgálattal van lehetőség visszaküldeni, személyes ügyfélszolgálat nincsen!

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban , telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Amennyiben Vásárló a termékek vásárlásától való elállási jogát csak néhány termék esetében kívánja gyakorolni, így a vásárolt termékek értéke nem éri el az ingyenes szállítás értékhatárát, úgy a szállítási díj költségét Eladó jogosult érvényesíteni, az elállással visszaküldött termék árából a szállítás költségét levonni. 

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza!

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a webáruház tulajdonában marad. 

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Szavatosság és jótállás

Termékeinkre a termék hibája esetén a jogszabályokban meghatározott szavatosságot, illetve jótállást vállalunk. 

Hibás a termék, ha a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az eladó, ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

A termék esetleges hibája esetén Ön kellék- vagy termékszavatossági igényt, illetve meghatározott esetekben jótállási igényt érvényesíthet, az eljárásra a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadóak

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Panaszkezelés

A vásárló az alábbi elérhetőségeken jelezheti a megrendelésével kapcsolatos panaszait:

Telefonszám: +36 70 638 8859

e-mail: info.womanic@gmail.com

H-P: 10:00-17:00

Békéltető Testület, Fogyasztóvédelmi Hatóság

Az eladó székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7. 
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144. 
Telefonszám: +36 1 450 2598 
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu 

Az eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

További Békéltető testületek elérhetőségei: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

A békéltető testületek olyan független testületek, melyek a megyei kereskedelmi és iparkamarák illetve a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működnek. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a vásárló és az eladó között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.

A fő szabály az, hogy az eljárásra a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a vásárló választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A vásárló kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a vásárló megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a vásárlónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a vásárló hátrányára dönt. A vállalkozást a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.

A fogyasztók panaszaikkal elsősorban a Kormányhivatal területileg illetékes járási hivatalához fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/. A fővárosi és megyei kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi oldalon találhatóak: http://www.kormanyhivatal.hu/hu.